Usă cu mort

Ca leul în fata tabelului lui Mendeleev
amusinind feroasele-neferoasele,
de-o neputiinta frenetica
la sfirsitul de ev
Intre Dumnezeu si Genetica
oasele,
mă dor oasele.
In tramvaie, pe-acoperisuri - mă apuca subit
o durere de oase ilogică,
de care-i răspunzător
pitecantropul pitit
în padurea genealogică.
L-o fi tras un curent glacial dinspre sud
vreun stranut al naturii haotice,
fiindca-l simt şi acum în ciolanul meu ud,
congelat ca un fruct de la tropice.
Imi lipseste precis o lingurita de iod
un degetar de potasiu-n artere,
neglijate de bunul meu unchi Hesiod
dedat la diete severe.
Imi lipseste sarutul acela tirziu
de femeie dormind în papusa,
nu-mi lipseste în schimb mortul meu straveziu
mortul meu de la usa
4 Responses
  1. Anonim Says:

    Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj


  2. Anonim Says:

    Vreau sa te anunt ca mi-am schimbat adresa blogului din http://bogdi.toateblogurile.ro in www.landofbogdy.ro numele fiind Land of Bogdy (si asa este si in prezent) Si te-as ruga sa modifici linkul din blogroll. Eu te-am adaugat si pe blogul nou.

    O zi buna. Astept confirmare daca se poate pe http://www.landofbogdy.ro/exchange/
    Multumesc.



  3. Oferte Carti Says:

    Superb scris.. mai vrem!